OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Fleet® IS   představuje ucelené CRM řešení pro farmaceutické společnosti. Online informační systém české produkce má za sebou více než 20letou historii a odráží zkušenosti a znalosti týmu Fleet IS v této oblasti. K provozu systému poskytujeme všechny potřebné služby (helpdesk, agendy zpracování dat, vývoj zákaznických modulů), takže zákazník si vystačí jen se školením a přihlašovacími údaji pro své uživatele.

V jednom systému dostanete všechny potřebné agendy pro Vaši práci. Vše je integrováno do jednoho uživatelského prostředí.

Aktivity

  • Plánování návštěv a ostatních aktivit
  • Zadaná návštěva je okamžitě vidět v systému 
  • Snadné vkládání fotografií k návštěvám - například v lékárně pomocí tabletu
  • Sledování aktivit v online dashboardu 

Objednávky

  • Zadávání objednávek na tabletech přímo v lékárnách
  • Zadaná objednávka je okamžitě vidět v systému 
  • Objednávku lze z tabletu rovnou odeslat distributorovi (transferové objednávky) - pro Českou republiku i Slovensko
  • Možnost zadání a uložení objednávky také offline
  • V objednávkovém formuláři se nabízejí definované slevové akce v určeném pořadí
  • Objednávku lze rozdělit do závozů s různým datem dodání
  • Sledování objednávek v online dashboardu

Prodeje

  • V systému lze mít prodeje distributorů do lékáren i prodeje ze skladů distributorům
  • Můžete sledovat skladové zásoby Vašich produktů u distributorů a dle vývoje prodejů a objednávek plánovat jejich předzásobení
  • Hlášení distributorů zpracováváme v týdenním nebo měsíčním cyklu - pro Českou republiku i Slovensko
  • Do systému lze zadat rovněž plány prodejů - můžete pak sledovat plnění plánu po produktech (brandy nebo SKU), měsících (čtvrtletích), na firmu, regiony i okresy
  • Pro vyhodnocení prodejů je k dispozici řada reportů v uživatelském rozhraní Fleet IS, nebo můžete pracovat s multidimenzionální datovou kostkou v prostředí Excelu

Dále budete moci využívat

  • Dashboardy pro návštěvy, objednávky a prodeje
  • Nástroje pro monitoring a analýzu činností uživatelů
  • Nástroje pro kontrolu a čištění dat (duplicity klientů a objektů, úplnost adres)
  • Výstupy do Excelu, do obchodní grafiky a také do mapy
  • Šablony reportů s uloženými parametry pro opakované použití
  • Můžete si zvolit jeden ze tří jazyků pro své uživatelské rozhraní - češtinu, slovenština nebo angličtinu

 

Produktový leták ke stažení

Máte-li zájem o bližší či o prezentaci, můžete nás oslovit prostřednictvím kontaktního formuláře nebo na uvedené adrese či telefonních číslech. Rádi Vám představíme naše řešení osobně.